Бізнес

Максим Кріппа підтримав ЗСУ через культуру: $1,5 мільйона за “Конотопську відьму”

На церемонії «Підприємець року 2024» від Forbes Ukraine бізнесмен Максим Кріппа придбав ексклюзивний лот — закритий показ вистави “Конотопська відьма” режисера Івана Уривського. Сума угоди склала $1,5 мільйона — усі кошти передані на посилення обороноздатності 12-ї бригади спецпризначення «Азов» через фонд AZOV.ONE.

Цей крок став потужним символом об’єднання культури, бізнесу та армії. За словами організаторів, завдяки ініціативам меценатів, серед яких і Кріппа, вдалося зібрати повну суму — $1,5 мільйона, з яких $1 мільйон передано фонду «Азов», а решта — на потреби протиповітряної оборони через фонд «Повернись живим» та ініціативу «Нової пошти».

Унікальний показ — для підтримки та натхнення

Закритий театральний вечір став не просто аукціонним лотом, а проявом солідарності з військовими. Кріппа присвятив подію 15-річчю кіберспортивної організації NAVI, запросивши на виставу її команду. Він наголосив, що культурні ініціативи під час війни відіграють важливу роль у збереженні морального духу та суспільної єдності.

«DIM не просто будує житло, а й демонструє стійкість і відповідальність, продовжуючи реалізацію проєктів навіть в умовах війни. Я підтримую цей підхід і вважаю його важливим для економічної стабільності країни», — зазначив Кріппа під час церемонії.

Мистецтво, що бореться

Вистава “Конотопська відьма” за мотивами твору Григорія Квітки-Основ’яненка отримала високі оцінки критиків за глибокий зміст і нове трактування класики. Режисер Іван Уривський назвав її відображенням незламності українського духу в умовах війни. Саме ця постановка стала центральним елементом благодійного вечора.

Бізнес і благодійність — синергія задля перемоги

Окрім театрального лоту, на аукціоні були представлені:

  • обід і тренування з тенісисткою Еліною Світоліною, яке завдяки «Новій пошті» принесло $300 тисяч (після подвоєння суми);
  • твір художника Тіберія Сільваші, який було продано за $400 тисяч.

Участь Кріппи стала яскравим прикладом того, як бізнес може бути залученим не лише в економіку, а й у стратегічну підтримку армії та культури. Його компанії — NAVI, Maincast і GSC Game World — неодноразово демонстрували активну громадянську позицію. Зокрема, GSC у 2024 році отримала статус Почесного амбасадора від МЗС України за внесок у національні інтереси на міжнародній арені.

За словами самого бізнесмена, такі події є проявом національної згуртованості: «Коли культура, бізнес і армія діють як одне ціле — ми непереможні». І справді — об’єднання зусиль на всіх фронтах наближає перемогу України.

Поділитися:

Новини по темі

Бізнес

Аграрний фронт України: зібрано понад 20 мільйонів тонн зерна попри війну

Незважаючи на складну безпекову ситуацію та постійні обстріли, українські аграрії продовжують жнива та вже зібрали понад 20 мільйонів тонн зернових і зернобобових культур нового врожаю. Роботи тривають майже в усіх
Бізнес

Іранський бізнес в Україні: майже 900 компаній і мільйони доходів попри війну

Попри напружені відносини між Іраном і Україною через використання росією іранських дронів-камікадзе, на території України досі працюють сотні підприємств з іранськими засновниками. За наявними даними, станом на останні роки в
Бізнес

Інвестиція в майбутнє: Максим Кріппа став стратегічним партнером девелопера DIM

Один із провідних українських девелоперів, група компаній DIM, офіційно оголосила про стратегічне партнерство з підприємцем Максимом Кріппою. Завершення переговорів між сторонами стало відправною точкою для реалізації нових проєктів та прискорення
Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *